jag catti och ebba.

Hallå . dom här senaste dagarna så har jag varit med catti och ebba. Asså vi har verkligen haft det så gryyyymt kul ! :)
Vi har badat med kläder, tagit massa bilder, haft det jätte kul, ta bilder till en modetidning. haah, vi håller typ på
med en modetidningmed massa moden . fast vi kommer inte att komma så långt då i sommar . kanske låter lite töntigt men det är faktiskt kuul :) Idag har vi badat i regnet. det var sååååååå varmt i vattnet ! och så håller vi på att tatuera varanrda på benen och ryggarna. heh. men asså jag har verkligen iiiingen fin blogg ! -vill at ngn ska fixa den -.-
för att jag är ju inte så duuktig x) eftersom vi tog massa bilder när vi badade med kläder så visar jag några nu :)
såå hejdå ! :) <3


Kommentarer
Postat av: Ebba

jaa vi har haft jätte kul!! <33

Postat av: GUD

megafina bilder!

2008-09-21 @ 16:56:31
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback