kusinerna kommer idag...

helluuuu ! idag kommer dåå mina kusiner :)
och jag har bestämt att vi ska bada som in i boomben ! jag kan verkligen bada i vilket väder som helst.
här om dagen så badade jag ebba och catti i spö regn och lite åska , och det var kul !
jaa, idag så åkte ebba på scoutläger i en vecka troor jag . iaf, jag kommer att sakna henne jätte mycket .<3
Över till kusinerna igen. min kusin alice 8 år ska fylla 9 ska få kläder av mej, jag ärver ifrån agnes min större kusin
och alice ärver ifrån mej. ska bli skönt att bli av med lite kläder :P jag tror att jag kommer att ha det rätt så kul idag . så jag
får ta lite bilder för att lägga in på bloggen och skriva om vad vi har gjort :) juuste, snart börjar skolan igen. guhd, vad allting
har gått fort. fast det ska bli rätt så kul att träffa kompisarna också. ja men jag skriver mera sen !!!
pussilipuss x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback