Vaxholm med pojkvään.

hall där ! :) jag kan inte skriva med a med en prick ovanföör ;P s att det här kommer att bli lite svrt !
I förrigr s var jag i vaxholm med vicki min kompis och min pojkvän olof med hans kompis oscar tror jag att han hette .
Igentligen s skulle jag och vicki sticka till grönan igr. fast det fr bli imorgon...Vickis storasyster ville hänga med och hon skulle jobba idag s vi ker imorgon istället ! Det är rätt s okej för mej. Men ter till vaxholm igen. olof och hans kompis ker skateboard.
s vi stack typ dit alla ker skateboard och tittade p olof när han kte skateboard. han var as duuktig ;) medans han och hans kompis kte s satt jag och vicki och höll emd hans kepps och mobil! vi hade det rätt s kul faktiskt. har lite bilder p olof och oscar. jaha, dag s vet jag inte vad jag ska göra. chilla, chatta , vara inne p datorn, titta p tv. jah typ det .... men dom där bilderna , dom fr ni se nu för att jag har inget mer att skriva om x) här kommer dom ! puss och hej <333


Kommentarer
Postat av: GUD

oskar drakenberg?

Postat av: GUD

hahah jag är din största mardröm.

nej skojja bara. en av din systers konstiga kompisar, also known as kajsa

2008-09-21 @ 16:57:27
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback