Banan.

HELLUUU.
Idag så har jag varit hemma och haft det myyschit. Nelly hade min mobil (min syster) och då hade jag inte tillgång till ngt nr till mina kompisar ! Så jag och pappa har kollat på en film och den var såååååå bra ! Jag kommer inte ihåg vad den heter och pappa ligger och sover. Ni kanske undrar vrf han ligger och sover kl 4. Men vi ska ju till min farmor och farfar och då ska vi typ åka dit på natten, och pappa ska köra. Så han måste sova ! Vi ska typ åka på natten för att det är mindre trafik då.
jag kommer förmodligen skriva blogg där uppe hos min farmor och farfar. Och jag kommer SÅKLART berätta vad jag har fått för julklappar på julafton ! :) Ha det så bra, så skriver jag mer där uppe i Fränsta :) PUSSSSSSS
(5 dagar kvar till julafton !)

Kommentarer
Postat av: ebbaslillaplace

Haha, visst gör man ;) <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback