Helluuuuu !

Helluuuuu !
Jag är nu hemma hos Haannah kompis, i täby.
hennes pappa bor ju här som sagt. Hannah köpte en pyjamas som var as söt !
och så köpte hon en as ball tröja :) till imorgon, eftersom det är nyår imorgon .
Jag köpte en ny mascara, en söt tröja till imorgon och ett par skor för 50 kr på dinsko :)
Jag och hannah gick ner till ICA och köpte vanilj glass. och när vi skulle gå därifrån så skrek jag åt Hannah,
"NEJ FYFAN VAD DU ÄR PINSAM ! NU GÅR JAG HÄR IFRÅN !" hannah tyckte att det var as pinsamt för att man hörde det över typ hela ICA. hahah, tycker om att skämma ut kompisar :) sen när jag väl gick ut för att jag "tyckte det var pinsamt",
så gick jag och gömde mig, och då kom hannah precis där jag ville ha henne och skrämde henne för FULLT !
Shit vad hon blev skrämd asså x) hahahahah. hon hoppade as högt upp i luften,. Men jag och Hannah har verkligen iiinnngggeeettt att göra ! bajstråkigt. men aja, bara så att ni vet så kommer jag att lägga ut bildernapå det jag har köpt imorgon ! på min dator. PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback