HEMMA IGEN



Bild på mig och Hannah :)



Nu är jag äntligen hemma efter 6 timmars resan :/
Har precis laddat över massa låtar på nya mobilen . fast det är ändå inte så många. 9 st. hehe
det är ; håkan hellström-känn ingen sorg för mig Göteborg. håkan hellström-Jag är kär i en ängel. Håkan hellström-ramlar.
kevin rudolf ft.Lil´wayne-Let it rock. Amy macdonald-Run. Amy macdonald-this is the life.
Christina augliera-keeps getti´n better. Britney spears- Circus. Chris brown-superhuman.
__________________________________________________________________________________________________
 Det är dom, jag älskar dom låtarna. det är favoriterna. Imorgon så ska jag vara med Sandhya, och i övermorgon
ska jag vara med Hannah. men nu så pallar jag tyvärr inte skriva så mycket mer !
ha det myyyyyyyyysigt. PUSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback