JUULLAFTOOOOOOON!!!!!!!!

JIPPIE ! IDAG SÅ ÄR DET JULAFTON ! HAHAHAHAHHAHA !
Jag längtar till julklapps öppningen, till då dom ropar upp "god jul önskar..."
och då får jag gå fram och hämta min present. för att vi gör så att dom läser upp på paketen. dom som vill läsa upp vad som står på paketet får turas om :) och jag brukar vara den som läser mest ! Vi har redan lagt nästan alla julklappar under granen.
Och så har vi lite julmusik på . det är supermysigt. Asså jag har verkligen räknat efter den här dagen. Räknat dagar.
från 1 månad tills det blev 1 dag kvar ! Ebba min kompis, hon vill ha en as bra telefon. Och hon säger att hon kommer att få en ! Tror också att hon kommer få en. hon är ganska säker. Och hon är så himla glad över det !
jag önskar mig en mobil. vi får väl se om jag får en ! Nu kom min faster in och säger; "nämen sitter ni och bloggar ! hihi"
För att min farfar sitter också och bloggar. han sitter på sin dator och jag sitter på farmors dator. Han bloggar om väder och sånt. ganska tråkigt tycker jag. och han sa att det var ganska tråkigt också . För att det är inte så jätte kul det där som dom skriver om ! Hehe. Men Ebba önskar sig en jätte fin kofta på gina tricot. Den är vit. och jag har inte råd att köpa den :(
Tyvärr. men hon tycker inte att jag ska köpa den för att hon tycker att det är en för dyr present!
Men nu ska jag gå in till mamma i köket och se om jag kan hjälpa henne !
PUSSSSS ! HA EN SKIIIIIIIT BRA JULAFTON !
(0 daga...Det är ju julafton ! hahahah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback