LÄNGTAR

till julafton. min önskelista är ju så grymt lång , men hoppas att jag får ngt av det? :S
I år så ska vi fira med  farmor och farfar ! Nästa år så ska vi fira med alla kusiner. Ska bli skit kul det också .
igår så var det förresten Lucia tåg i skolan . jag var Tärna, men villa vara stjärngossa...jag fick ju vara det.
men  typ ingen av lärarna tyckte att det var kul? Dom tog det typ inte seriöst. Fast det gjorde inte jag heller HELT.
Men det är ju faktiskt tråkigt att vara tärna varje j*dra år ! Jag får väl vänta till nästa år och kanske blir lucia :)
Vi lottar nämligen i skolan. Men idag så ska jag gå runt och vara pinsam ! :S
Ska gå runt i Vaxholm och vara tärna. fast det är ju ganska kul men asså man kommer ju att frysa och skit.
Men nu ska jag dra och se hur jag ska se ut som tärna ! Eftersom man måste ha lite mer än bara en liten fjutt klänning.
ha det bra och kom ihåg hur många dagar det är kvar till julafton ;) annars kan ni ju få lite hjälp från mig ! <3
(11 dagar kvar till julafton !)

Kommentarer
Postat av: Frida[fridaisfine]

Men tack så mycket! :)<3



Hehe, såg dej med;) Jag satt typ bakom dej:)

Postat av: alice

vem var lucia??? En gång tänkte jag våra julgran istället för att jag inte fick vara lucia och jag ville inte vara tärna :P

2008-12-19 @ 18:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback