NYA HANNA JÄGER.





Jag har klippt mig !
Jag är så nöjd :) Jag har klippt det lite taggigt och en luggom ni förstår vad jag menar med taggigt :)
Såklart så var det julmarknad i vaxholm idag igen. Jag och min pappa åt lunch på portobello.
Min pizza var ganska god. Det var inte en superpizza men den var väl ganska okej !
Jag pillade bort dom färska tomat skivorna. Det var inte så gott.
Men iaf...sen så kom min kompis Ebba och vi gixk bort dit julmarknaden höll till.
Jag köpte godis nappar, en söt grej till min farmor, det var en liten söt flicka som pussade en snögubbe. haha.
Och så i slutet så köpte jag brändamandlar !
men nu ska jag mysa ner mig i soffan och äta mina godis nappar.
Puss puss , ha det bra och lev liveeeet ! <33333

Kommentarer
Postat av: Alice

Vad fint det blev!!!



Det var kul when jag kom in till Emma och sen kom du och jag fattade inget... :P



<3 dig

2008-12-07 @ 19:57:21
Postat av: KAJSAHERSELF

vad fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback