SKOLAN

hejhej, nu sitter jag på skolans stol och pratar med mina kompisar Ebba och Nike ;)¨
Vi är själva, vi slutade för typ 45 min sen. Inga lärare är här. Egentligen  så ska vi vara på storstugan. fast dom öppnar kl 1. men asså igår så klämde jag mig på pappas dörr. på långfingret. och nu idag på våran bildörr på ringfingret !
AJ säger jag bara. jag pratade förresten med min farfar idag :) och han sa att det var en HALVMETER snö där uppe !
han och min farfar bor nämligen i Ånge. herregud. Och deras tall hade så tjock snö på sig så att tall toppen gick av !
och det var en riktigt stor tall också. jag tror iaf att det var en tall :S annars så var det en gran. jag vet inte...
men vi ska gå till lunchen om 5 min. så dax att dra ! :)
PUSSSSS! (6 dagar kvar till julafton !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback