Tebban...hahahah, såååå töntigt

Tjääääääna.
Asså ni måste faktiskt erkänna att tebban låter bah sååååååååååååååå TÖNTIGT !
lixom lyssna på det här; "ska vi dra till tebban eller?". hahahah
för ni som inte vet vad tebban betyder så är det ett töntigt ord för Täby C.
Men iaf, igår så var jag och min bäschta kompis Sandhya i "tebban". det var ganska kul.
Jag köpte ett par tofflor som var så GRYYYYMT söta ! och så köpte jag en hood/kofta till Sandhya.
Hade inte gett henne ngn julklapp. så det fick bli min julklapp till henne ! egentligen så skulle jag vara med Hannah igår
men hon skulle sova över hos sina kusiner, så det fick bli idag istället. och jag skulle ju vara med Sandhya idag.
det var så det var bestämt. så jag bytte plats på Sandhya och Hannah så att jag är med Hannah idag och att jag var med Sandhya igår ! men jag och hannah ska inte göra ngt idag, hennes mamma tyckte inte att det var snällt av hannah att åka ifrån sina kusiner . så det fick bli imorgon ! Hennes pappa bor i Täby. så vi ska till täby c imorgon igen. för mig.
och efter Täby C så sticker vi hem till hannahs pappa och då ska jag eventuellt sova över där !
här kommer bilderna på hooden/koftan och tofflorna :)

Hood/Koftan som jag gav Sandhya. Hade ingen annan bild på den :S

tofflorna framifrån.


 tofflorna från sidan .


Ja det var det jag köpte igår i Täby Centrum !
men nu ska jag ringa runt lite till kompisar och se om ngn kan göra nått idag .
ha det MYYYYSIGT.    PUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Frida[fridaisfine]

man säger väll isånnafall täbban :)<33

Postat av: Bea

fina saker du fick med dig :D kram

2009-01-07 @ 22:25:00
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback