tråkigt program


      Jag med min blåa Cardigan :)

hallojsan !
Alla i hela huset sitter och tittar på ett as tråkigt program, tycker jag.
Det är typ tecknat och så handlar det om...ja det vet jag inte. Men om dom tycker det är kul så får ju dom
titta på det ! jag är den enda som inte tittar på tv. nu ska jag säga vad jag har fått i julklapp ! eller vad jag har fått för julklappar kanske låter bättre. Jag har fått Christina aguileras nya parfym, en nallebjörn, en NY MOBIL, 2 presentkort på H&M,boxer trosor, playstation 2 med ABBA singstar i en låda, min älskade blåa Cardigan, en choklad ask(paradis,paradis är en choklad ask om du inte viste det), en väckarklocka som är rosa,  Lakan haha, hörlurar och GORTEX vantar !
Riktigt bra julklappar :) men nu ska jag gå in på peeeeeea, börjar bli ganska tråkigt.
men aja ! hoppas ni får en bra juldag :)<3
PUUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Åh, vad kul! Jag blev också ganska nöjd faktist :) Kramar!

Postat av: Amanda

Svar: Jo, det var grymt jobbigt attgå upp runt fem, men när man väl var uppe så var det faktist ganska mysigt. Dock slängde jag mig i sängen direkt när jag kom hem, haha!

2008-12-25 @ 18:41:19
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback