Fuck

Hejhej.
Asså vad har jag gjort för fel?För det första loggade ngn in på min pea och fuckade till det.
För det andra så ringde min kusin och frågade mina kompisar om det var dom som hade gjort det . Och av
någon anledning blev dom sura på MEJ. Så att jag är typ inte välkomen hos dom.
För det tredje så började jag och min bästis typ halvbråka för att jag ville bada och inte hon?
Så liksom. Vad har jag gjort för fel?



Aja, nu tycker jag att vi kanske borde gå över till ngt positvivt. lr iaf försöka.
jag har arit med min kusin Agnes i 1 hel vecka nu.
Vi har varit på gräskö, alltså på hennes land.
Där har vi haft det jääääätte kul :)<3
Sen åkte hon hem till mej och vi har badat vart ute och sprungit och haft sjögräskrig ! :D
och juste, vi har varit i Vaxholm också . det var jätte mysigt.
Men här kommer några bilder på mej och agnes i Vaxholm ;) <33 hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback