Måste lägga ut några bilder :)

Hihi, hallå igen. Jag har så gryymt litet minne på mobilen så att jag måste ladda in bilderna på datorn,och då tänkte jag att
ni kunde få se några :) <3 Ska berätta vilka det är på bilderna :) Bild 1. Min kusin Agnes i vaxholm som äter glass :)
Bidl 2. jag typ halvt sitter imellan 2 väggar hemma hos mej . x) Bild 3 . jag som ramlade ner i min kompis pool med kläder.
Bild 4. Min älskade kompis catti ! :D och Bild 5. Jag idag i våran vaaarma bil ! Puss och hej leverpastej på dej <333






Kommentarer
Postat av: Anonym

fyyyyyfaaan jag seer helt mobbad ut! ta bort ta bort ta bort ta bort! :(

2008-07-30 @ 20:13:28
Postat av: ägaren av denna blogg

neej ! det gör du juu inte ! du är jätte fin ju :)

eller hur ? <3

2008-08-03 @ 11:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback