Täby centrum idag.

Hejhej :)
jag fick faktiskt något att göra idag. Jag åkte till täby Centrum med mamma !
Jag shoppade väldigt mycket faktiskt . Jag kommer att visa lite bilder på vad jag har köpt snart.
Ja, igentligen så skulle jag till Grönalund med min kompis och min Faster.
Men Ebba kunde inte. Hon skulle på en pionfest hos sin farmor.
Och då sa Elli & sara att dom skulle till grönalund till mej igår.
Då blev jag lite ledsen faktiskt, eftersom jag inte kunde åka dit med Ebba.
Men det gjorde faktiskt inget !  Jag åkte ju till Täby Centrum med mamma.
Det var faktiskt rätt så kul . Och så köpte jag ett halsband till min kompis för att hon fyllde år i måndags.
Fast den är inte med på någon av bilderna. Jag hade precis köpt halsbandet och gissa vem jag ser när jag ska gå till bilen ? CLARA ! min kompis som jag precis hade köpt halsbandet till ! As ballt :) Och då gav jag henne halsbandet till henne. Praktiskt . Men här kommer lite bilder på vad jag har köpt idag ! Hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback