Farmor och farfar

Hej hej. Jag är hos min Farmor och Farfar och har det rätt så tråkigt.Sitter och tittar på bilder från när jag var liten :P Står i en röd baddräkt xD Jag har åkt bild typ halva dagen , och när jag sitter i en bil för länge då blir jag hel flummig :) Asså, min kompis tappade sin mobil i vattnet här om dagen och blev skit ledsen pågrund av att hon skulle visa mej en sak på hennes mobil och så skulle jag titta och vände mej om , gissa vad som hände då, mobilen slank ut ur hennes hand och hon började stor gråta . Så jag hade skuldkänslor hela den dagen.Fast hon sa att det inte gjorde något men det gjorde det ju! Men hon får använda sin gamla tills hon får en ny och det var ju bra :D Jag vill veta mer om hur man bloggar och hur man däremot byter bild på bloggen! :P Min är ju riktigt ful asså, men om du vill varaa snäll så kan du hjälpa mej med det? :) Skriver mer imorgon. Hejdå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback