Längtar till sommarlovet !

Hejhej !
Idag så har typ inte jag gjort någonting :) Jag har bara vart i skolan och tråkat .
Och sen har jag vart nere hos Gotthards och spelat tv-spel ;P Sen efter det gick jag upp och åt chicken macnuggets !
(lr hur det stavas :) )
Just nu så behöver jag gå på toaletten  xD  Inte så interessant men ajja ! :D
Nu har jag börjat att fatta lite om den här bloggningen , och det är ju bra :)
Juste! Jag har vart på en skola här i vaxholm som heter Vaxö och tittat på en musikal !
Den var faktiskt jätte bra. Dem sjöng jätte fint även om dem typ gick i 1:an lr i förskolan.
Asså det är helt otroligt ! Det är bara 3 veckor kvar till sommarlovet!!!! Jippiiieeee !
Jag längtar.
Nej nu behöver jag gå på toaletten xD Men titta på den här bilden , vill ha en sån tröja <3 Hejdå!
image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback