Sjuk . igen x)

Hej !
Idag har jag vart sjuk :(
Jag är typ alltid sjuk xD Vi tror att det är pollen astma och förkyldning.
Inte helt säkra på att det är pollen så det ska vi kolla upp hos doktorn .
Ebba min kompis, vi bor jätte nära varandra, hon och jag var tillsamans idag.
Hon var också sjuk . Det var jag igår också, och Ebba med.
Så vi var med varandra igår också .
Jag sitter i min dator stol och lyssnar på that´s 70 show ifrån tvn.
Nelly min syster och hennes kompis sitter och tittar på det.
Juste ! Nelly hade ramlat på en skateboard och brytit benet nästan.
Så hon fick en bula på hela foten . Mamma och Nelly skulle in
till sjukhuset och hämta ett par kryckor, men det blev mer än så.
Nelly fick gipsa hela benet så att dem fick vara där i typ 7 timmar!
Men Nelly har tagit bort gipset och det är bättre med foten nu. :)
Som tur är . Den 1 juni får jag äta godis igen ! Längtar till godis :P
Men nu är jag jätte hungrig. Hejdå !
 
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback