Tenö.

Hej på dej :)
Idag så har jag haft det rätt så kul, men ändå inte .
Jag har vart på Tenö och haft typ idrottsdag . Det har vart lite blandat kul.
Man skulle typ gå till olika stationer med sin faddergrupp , asså vi har faddergrupper i olika åldrar. (BOORING)
Det fanns 9 uppgifter och 8 faddergrupper, sen när alla hade gjort uppgifterna så skulle vi gå och äta lunch.
Vi hade matsäck med oss lr hur det stavas xD Efter det så fick alla göra lite som dem ville.
Jag gick och spelade volleyboll. Det var jätte kul faktiskt ! :) Det var en lärare var i dem 2 lagen det fanns.
Mitt lag hade våran rektor :D Hon spelade volleyboll och vi dom andra barnen hade spelat det förut .
Så det gick rätt så bra för oss ! :D Just nu sitter jag och tittar på mitt sår på handen sen jag ramlade på cykeln,
och knäcker fingrarna. inte bra . har inte gjort det på 1 vecka ! jätte stolt :D
Hah, och så tittar jag på , typ Leilas Mat. Hon har jätte mycket lila ögonskugga ! Lite fult faktiskt ;P
Nej nu ska jag ta och röra lite på mej efter att ha haft datorn i knät i typ 1 timme . Den blir jätte varm.
Och så förstås en bild ;)     Min pojkväns tröjja på Tenö idag :P                                                                                                                                                
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback