Typ roligaste dagen i mitt liv !

Hej !
Idag så har jag vart med min käraste kompis :) Hon heter Hannah, precis som jag ;P
Vi har vart vid lianen i Vaxholm, gungat på en gunga utanför Norrberget, ätit glass och korv , gått till valens gamla lekpark och åkt linbana och asgarvat ! xD Asså jag har haft det extremt kul idag ! Heh, båda våra mobiler har vart urladadde så ingen av våra föröldrar har kunnat få kontakt med oss och har vart oroliga :) Pappa blev lite sur. Men det brydde jag mej inte om. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med min pojkvän :P
Och så längtar jag till att träffa min älskade kompis Catharina och Grönalund :) Idag åkte inte jag till grönalund :( Det blev för krångligt ! :P Det kanske du märker att jag inte åkte dit xD
Jag återkommer imorgon ;)
Hejdå !

En bild :) Dem här muffinsen har min storasyter och hennes kompis gjort :D
image3

Kommentarer
Postat av: cattä

saknar dig också

2008-05-11 @ 21:39:49
Postat av: Henrietta

Ååh, vad goda muffinen ser ut!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback