Den här dagen har varit ball :)

Den här dagen har verkligen varit helt okej . Vi hade typ vårat eget liv i klassen och lyssnade typ aldrig på läraren.
vi hade engelska idag, och det sög. jag lär mej inget för att jag ligger liksom ett steg före dom om man säger så.
Jag är lite bättre än dom andra. så jag sitter och ritar med min kompis penna på bordet och lyssnar på min ipod :)
haha, min kompis har fått en ny systemkamera ! när hon kommer hit till Skarpö så ska vi bomba hennes kamera .
jag saknar efter henne feta mycket. Catti. Just nu sitter jag och chattar med min kompis Sandhya, hon viste själv att hon inte hade ngn mikrofon på msn. Så jag hör henne men hon hör inte mej. haha. Jag har fått en halsduk som är vinröd av min mamma. hennes kompis har stickat den. men tyvärr så skriver jag typ inte så jätte mycket längre, har mycket läxor. kanske ni tror att jag har typ inga läxoe eftersom jag går i 4:an. fast det har jag faktiskt ! :) jag är faktiskt trött, tror att jag ska gå och duscha. sen ska jag gå och lägga mej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback