Gissa vad jag är?

Jo jag är sjuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag hatar det . imorgon så är det fest.  vi får väl se om jag kan komma :(
men nu har jag varit sjuk i 2 dagar, dt här är den tredje dagen ! bajjsjss
har typ inget annat att göra än att spela spore, läsa min bästa bok ever, titta tv sova och äta !
juste :S har ju inte ätit frukost x) jag lyssnar på radio just nu, på playahead. dom har skaffat radio.
och så kan man önska låtar också :) jag har önskat lady gaga-pokerface och viva lavida-coldplay !
pokerface har gått på radion med inte viva lavida. heh , på pea så har mina kompisar ebba och johanna bytt till namnen duuger och suuger ! haha.   men asså nu får det här inte bli ett långt inlägg, för att jag är superduper hungrig !
Ha en bra dag och lev livet ! (som jag inte kan göra ) pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback