HANNA HATAR LÄXOR

Asså det mest tråkigaste man kan tänka på när man känner att man inte behöver göra något och man tror att man bara
kan lägga sig ner i sin egen säng eller gå in på datorn och inte tänka på något bekymmer. Då kommer tanken att man ska göra läxor fram. Det är verkligen JÄTTE tråkigt. Tills på torsdag har vi matte och....okej, jag pallar faktiskt inte diskutera mina läxor. Tror att ni inte heller palla läsa om mina läxor ! haha. men imorgon så är det valet mellan Obama och Mc Cain, vem som blir president över Amerika. Jag hoppas att det blir Obama iaf :) Ja snart är det ju jul ! Typ första gången jag längtar till jul.
Fast inte första gången jag längtar tills julafton men till snön och grejer. Det är så mysigt. Haha, jaja. Men just nu sitter jag här med min mammas dator och tittar halvt på ngn tråkigt historia grej. Jag lägger föresten typ inte in några bilder längre :S
Måste börja att göra det. Jag kan ju lägga in en ;) Men nu ska jag byta kanal och lägga mej i soffan. Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Catti hatar också läxor! Den bilden är jätte fin Hanna! <3

Postat av: ebba

Fett fin bild :) <33

2008-11-15 @ 18:38:36
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback