Majskolv

hejhej ! idag så kom jag på en ny frisyr som jag kan ha :) ni kommer säkert att få se dom här på min blogg eller på
cattis blogg. www.caties.blogg.se  .  Eftersom Catti har fått sin KAMERAAAAA ! Hon kommer ut till skarpö idag så vi kommer att ta kort, för att hon har med sig sin kamera. Hon har inte med sej mobilen så jag får gå ner till henne. men det är värt
besväret ! Men nu så ska jag gå och byta om, blev inte nöjd med dagens klädval. Juste, det är ju farsdag idag ! Glömde jag att skriva...presenten som jag köpte till pappa var en lakrits stång och en hallon och lakrits klubba och en liten len nallebjörn. han blev jätte glad :) Men som sagt, nu så ska jag gå och fixa mej ! ha det bra ! pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback