Måste skriva...

Asså schit ! Jag skriver typ inte längre jue :S Iaf, igår så var det HALLOWEEN ! Det var rätt så kul :) Jag ,Ebba,Vicki och Millie
gick bus lr godis , haha. vi fick inte så jätte mycket. vi orkade inte gå så länge ! I förrigår så var jag med vicki och igår. Igår så åkte jag och Vicki in till vaxholm för att köpa läskiga halloween saker. Jag köpte ett svart läppstift och huggtänder. Vicki köpte en vit grej man har i ansiktet och huggtänder till Ebba och till sig själv. Vi gick till Millies hus där hon bor och knackade på. Så nu vet jag vart Millie bor :) Men idag så ska jag vara med min kompis Sandhya. Vi ska vara här hemma hos meeeeeej.
Vi får väl se vad vi gör. Föresten så har jag lärt mej att skriva lite utan att titta på tangent bordet ! nu så ska jag försöka få kontakt med Sandhya och se när hon kommer hit ! Pussssssss

Haha, jag igår.               Jag och Vicki påväg hem.
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback