POKERFACE




Asså jag har börjat lyssna på lady gaga.  Hon på bilden, det är hon som sjunger "just dance".
Jag har typ 3 låtar på min ipod med henne. Hon är bra.  Idag så har jag  haft matte prov,  idrott och varit med min kompis
Clara Hammarlund !  Vi har varit inne i vaxholm  och  köpt farsdag present till min pappa :)  Det är ju på söndag !
Jag  vill verkligen vara med min kompis Catti !  saknar henne, sorry om jag typ säger att jag saknar henne hela tiden.
För att jag saknar henne så madda******* mycket ! Jag har typ inte lagt in så mycket bilder på sistone. orkar inte ladda upp bilderna på datorn . haha, slöööö. Min pappa är verkligen RIKTIGT sjuk, jag har aldrig sett honom se ut sådär sjuk tror jag. och han är sjuk ganska ofta :S jag äter dumle klubba ;) jätte gott ! Men nu så ska jag samla mod att ladda upp mina bilder på datorn. hahahaahaha. pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Jag älskar Lady Gaga

Postat av: Aanonymaa

jag tycker hon e okej, gillar fergie better :P

2008-11-13 @ 09:35:19
URL: http://aanonymaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback