Trött som F*N

Helööööhhh !
Igår så kom min systers gudfar hit med sina 2 barn, och dom sov över här. Och ni vet hur småbarn är ;)
Dom började skrika kl någonting med 7 på morgonen så jag är helt sjuuuukt trött !
Men sånt är livet...I fredags så var det fest ! På Norrberget i Aulan. Det var as kul !!!!!!!
Min syster och hennes kompisar höll i festen. Dom lyckades verkligen. Jag fick ju ofcourse lite lyx x)
Igår så var det fest hemma hos oss ! Då var ju Anders Nellys gudfar och hans barn här som jag sa förut,och våra grannar.
Våra grannar är Cooks, Gotthards och Larssons ! Och så kom Avens´ också :). Det var ganska trevligt.
Men det blev lite livat med Anders barn. Men det fick jag ta ! Hoppas ni får en bra Söndag. Själv så ska jag sitta hemma och CHIIIIIIIILLLLAAAAAA hela dagen och spela The Sims ...hahah.
PÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Alice

visste inte att ebba va there... kika in on min blogg med... uppdaterad och fresh :P Puss

2008-12-01 @ 16:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback