Missaarr

helluuu, nu har jag missat att skriva blogg ganska mycket. Så mycket har hänt :)
gissa vad jag har gjort? KÖPT SPOOORREE ! Det är så gryymt kul. jag köpte spore igår. var uppe till 22.30 . Glömde
bort att sova .. och så har jag varit med min underbaraste HANNAH. jag har väldigt mycket bilder att visa för er :)
Vi tog verkligen Jätte mycket bilder. Vill du se dom? då får du det . men om du inte vill kan du ju alltid titta in ngt annat
litet inlägg som jag har skrivit. Juste, jag är sjuk.. som vanligt. Häääär kommer bilderna !

Men Hannah, hon är ju så snäll så att jag fick ett par skor av henne , skorna ser ni här nere. hehe, vi hade lite tee party .
vi la choklad godisar i teet, det var jätte gott ! Men sen så tog vi typ en skumm glass och la i teet. Det var inte gott ska jag
säga dej . Nu visar jag ju inte alla bilderna.., men guud ! det höll jag på att glömma, jag har fått 3 par skor ! jag och mamma köpte dom igår, ska lägga in några bilder senare in på dagen. 4 par skor på 2 dagar . det är bra det :) hoppas ni har det bra idag. ta hand om er ,och lev livet. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback