seg.

Jag har varit väldigt seg i veckan, har inte ens skrivit blogg :S
jag har fått en ny tröja ! beställde den på Lindex, och underkläder. kommer att visa bild snart.
jag har du nästan inte skrivit något alls förra veckan så väldigt mycket har hänt .Jag har varit med min kompis
Sandhya i lördags och söndags. jag sov över. jah har varit på dans på lördagen,åkt in i ett träd och gjort illa benen.
har rätt så stora sår på benen. ni vet den där lijanen jag brukar vara vid, det var där jag åkte in i ett träd . Usch !
det gjorde så ont. jag har försökt få fina långa naglar fast det funkar ju inte så bra. sedan har jag haft det
vääldigt kul på storstugan också :) har gjort ett armband till en kompis och 2 presenter, 1 till pappa och
1 till Nelly. Min syster ! nu ska jag ladda upp bilder ifrån veckan. dom kommer. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback