SHUUES

tjena tjena ! I ondsdags så köpte jag som sagt 3 par skor ! Men jag glömde att lägga ut några bilder på dom så dom kommer ni att få se snart.. och jag är ju sjuk. HATAR ATT VARA SJUK ! ska vi byta samtalsämne? tycker jag också :)
jag har kommit sååååå långt på Spore ! har spelat som in i, ja jag vet inte vad ! Men här kommer bilderna som jag har skrivit om.
 


Bild 1 & 2; skor som jag kommer att ha på mej på idrott och street dance.
Bild 3 & 4; skor som jag kommer att ha på mej i skolan, och typ överallt.
Bild 5 & 6; skor som är snygga, som jag kommer att ha på mej...jag vet inte när. skolan kanske?

Men ni får ha det så goood. Puss och kram , och kom ihåg. Lev livet

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Snygga!

Kika gärna in hoss min blogg....sweet

KramKramKram

Postat av: Alice

Hej gmn! Jag looove dina skor, har sett dom vita och grona och dom var saaa fiiina. Dom tredje var ocksa skitsnygga och saklart dom forsta ocksa. Puss pa daj

2008-10-07 @ 14:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback