Småland

Hej,  jag har åkt bil ifrån min mormor längst ner i Småland i 7 timmar hela dagen.
Det har verkligen varit så tråkigt. Men det har varit kul att vara där :) Jag har varit där med familjen och kusinerna.
Vi har ridit, badat på ett badhus och plockat RIKTIGT mycket svamp ! Vi har fått en hel kartong full med svamp hem.
jag har suttit och planerat om vad jag ska göra hemma när jag satt i bilen. Så jag har rensat mina bildmappar, skrivit blogg snart, chattat med kompisar och gjort om min press på playahead. Exakt vad jag hade planerat ! På fredag så är det halloweeeeeeen. Jag ska gå bus eller godis med kompisarna Ebba och Millie, hehe. Imorgon så ska jag vara med min kompis Vicki. Vi kanske ska åka in till täby och titta in halloween saker. fast bara kanske. Nu ska jag lägga in bilder på datorn. Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback