STUUURIS

Tjena galopp, hah.  schit så fult det där lät x)
Men jaah, idag har man väl haft det kul. Typ. men asså joo, jag har faktiskt haft det kul !
Hela klassen har varit på naturhistoriska riksmuseet, nääeh, bara halva. haha, baah skämta .
men det finns typ ett mörkt rum i "männsiko kropp rummet"där ALLA tjejer gick in i. det är verkligen heeelt kolsvart där
inne. man delade upp killarna och tjejerna i 2 grupper. en för tjejerna och en för killarna. det finns kameror inne i det där
möörka rummet, men man ser inte när dom kommer , så man ser helt j'vla mobbad ut ! muhahhaha. jag och min
myysigaste kompis Ebba gick in i rummet och började kryypa? haha, AS KUL ! man bara hörde alla tjejer stå och
skratta utanför.  men sen så gick vi in till ngn sten/berg avdelning. var faktiskt jätte kul . man kunde gå in i ett litet
mörkt rum där ett exakt ljus som lyser på vissa stenar i mörkret gör så att stenarna blir lyysande av färger !
snor gröna, knall rosa, skiiit lila, ja massa olika. men sedan åkte alla till Ica i vaxholm när vi skulle hem. fast vissa
gick inte av där, inte dom som skulle till stuuuuris . storis, storstugan, vårat fritids. men iaf, på bussen satt
jag,Ebba,Amy,Paulina,Sandra,Eric,Olle och Astrid och flummaade . vi hade det gryyymmmttt kul ska jag säga dej.

haha, bara jag tänker på det börjar jag att skratta. men sen stack vi till storstugan och spelade basket. iaf jag.

jag spelade med Sebastian, det gjorde vi faktiskt ganska läänngggee. asså jag gjorde den snyggaste !

JAG GJORDE KÄRRING KAST OCH STOG MER ÄN 2 METER IFRÅN BASKETKORGEN OCH KASTADE UPP DEN

I TAKET OCH DEN STUDSADE IFRÅN TAKET NER I BAKSETKORGEN !!!!!! DEN VAR SÅ KLOCKREEENNNN !!!!!

Jag är superduper nöjd :)  fast just nu så är vi hos våra grannar, Cooks. och klockan är nästan 21.30 :S

tror att vi snart ska gå hem(?) men jag har iaf haft en hel sköön dag. hoppas du också har haft det :D

puss och kram ! och glöm inte att leva livet !  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback