CATTI :)

Imorgon SKA jag vara med Catti, förra gången så blev det inte av- jag nådde inte catti för att hennes mobil hade laddat ur :)
men imorgon ! DÅ så ska vi ta så många kort så ni nästan inte kommer att vilja se bilderna . haha. men som sagt, jag missar dansen idag igen. jag måååååste se till att jag är frisk till nästa dans ! asså jag längtar efter Catti :)
Just nu så håller hon på med att fixa min blogg, jag frågade om hon kunde göra det ..
men gud vad jag känner mej ofräsch, jag måste duscha.  hihi, jag håller på att sticka typ hand vantar.
eh, det är inte riktigt som vantar, utan tummen sticker ut och så täcker den handlederna och nästan hela fingrarna .      
jag kan visa en bild :) typ, så ser den ut !!!        åhh, jag slappnar verkligen av när jag lyssnar på musik. gör det nu.
men nu ska jag dra :) <33  ha det bra och lev livet ! pussssss.




Kommentarer
Postat av: Ebba

men den var ju fin... :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback