are we human?

hallå ! :)
nu ska jag berätta om igår eftersom jag inte skrev igår...
jag var för trött för att skriva, och eftersom jag lixom inte är så insatt i bloggningen
längre så sket jag i att blogga. okej, här kommer det !

                                                                         IGÅR
så var jag och min klass på Tenö , vi cyklade dit. ganska kul :) fast om man har en jätte ful hjälm
så är det inte så trevligt ! :/ och igår fyllde Ebba och Amy år i min klass , GRATTIS !
Amy fick en ny mobil och en adidas tröja som var vit med silvriga ränder. och Ebba en jätte fin tröja
från JC. sen så kommer jag inte ihåg vad hon för något mer :s ahhhh, JÄVLA FLUGHELVETE !
DEN SITTER I MITT FÖNSTER OCH KAN INTE KOMMA UT FÖR DEN ÄR DUM I HUVUDET !
usch... hatar flugor xd men iaf, vi hade det trevligt på Tenö. sen cyklade några hem, några till skolan och några till
storstugan. jag och min kompis Nike cyklade till storstugan. sedan när vi var på storstugan gick nike efter en ganska kort stund. så då var jag med Bianca Salming när Nike hade gått ! hahahah, jag och Bianca hade det as kul xd
vi sa till dom som jobbar på storstugan att vi skulle gå ut en liten stund. och så gick vi ut.
fast inte riktigt gick ut. vi hoppade ut genom fönstret i stora salen/idrottssalen båda två och sprang ner till lekparken
nedanför storstugan. hahaha. fast det var inte så lätt, en kille som heter Fredrik var där inne.
och han ville spela fotboll. så jag och Bianca sparkade ut bollarna som han använde. då gick han förstås och hämtade
bollarna. och sprang vi det fortaste vi kunde till fönstrerna och hoppade ut ! hahahah. sen så sprang vi som sagt ner till lekparken och hade det kul. fast vi sprang bara med strumpor, hah. sen så skulle jag och spela Piano på norrberget.
det var igår det :)

                                                                       IDAG
Idag har det varit en ganska mysig dag. det har varit jätte varmt och jag har haft det kul på rasten :D
har inte hänt något speciellt idag. hah.


det var igår och idag det ! lite skillnad på idag och igår xd men jaja.
ikväll ska jag ha tjejmiddag med tjejerna ! ska bli jätte mysigt :D
det är Ebba,Amy,Paulina och Nike som kommer. Ebba bor på Kullö och Nike på Karlsudd.
så dom två tar 5 färjan som går om 1 timme och 20 min. Paulina och Amy bor på Rindö.
så deras föräldrar skjutsar hit dom ! Ebba , Nike och Paulina ska sova över. men inte Amy.
hon har ridtävling på täby galopp imorgon väldigt tidigt. jupps. jag kanske borde fixa iordning mig snart...
jahapp, det här var inlägget för idag ! här comes bilder ;D
ha det bääääääääääst ! PUUUUUUUUSSSSSSSSSSSS


                                                                                      IGÅR
eric på Olofs cykel på tenö. lite liten va Eric? hahah


Nike på tenö :)


Ebba till vänster och Amy till höger igår på Tenö.


Me at Tenö.


Bianca i lekparken :D


Salming xd

                                        

                                                                                            
                                                                                        IDAG


Me is hänging upp och ner ;0




Kommentarer
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S

sv: tacktack, jaja alla kan väll råka tryck fel ån gång. jag hans musik är ju helt underbar, och tack ja tyckte att den blev bra själv....

Postat av: Frida [om mode och foto]

tack! (:<3

2009-04-24 @ 18:20:59
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback