förvänta dig inte någonting !

hejhej, ännu en helg paserar förbi.
nästa helg ska jag göra ngt speciellt. vet inte vad men något speciellt.
jag vill inte ligga hemma och slöa lixom ! men igår på kvällen typ vid 20.00 kom Nelly och hennes kompis carin hem.
dom satte sig i fåtöljerna och tittade på tv, som jag. vi tittade på tv1000. vi såg djävulen bär prada och good luck chuck.
båda var braa. men idag så ska jag faktiskt göra något "speciellt" ! min låtsas syster Ebba ska ha släktkalas.
och jag brukar alltid gå på hennes släktkalas, så dit ska jag snart ! typ om en halv timme.
jag hoppas inte Ebba förväntar sig något jätte fint från mig , det jag ska ge henne är inte så jätte stort .
men avlångt ;D kommer att ta mycket bilder nere hos Ebba , när vi hoppar studsmatta, när Ebba öppnar
presenter m.m. jag har precis målat naglarna med nagellacket jag köpte i fredags ! heh, as cool färg tycker jag :D
nu så ska jag försöka hitta en kofta som jag ska ha .
ha det bäääääääääääääst ! PUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSS

dagens outfit,
Jeans-H&M
blus/skjorta-H&M
T-shirt-H&M


nagellacket som jag köpte i fredags

Amy på sista söndagen på påsklovet när hon rider på Timotej !

Timotej rullar sig ;)

Amy i lekparken på rindö på dagiset jag och Amy gick på när vi var små.


Kommentarer
Postat av: AMY

kul ! :) äär sjuuuk ! :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback