I DON´T KNOW

helluuuu !

dagen började med att ag gjorde frukost till mig och min pappa.
sedan så skulle jag och Arvid min kompis cykla in till street-dance.
men Arvid slarvade bort sin cykelnyckel så hans mamma fick skjutsa oss.
fast Anna(Arvids mamma) skulle egentligen hjälpa en kompis att flytta in flyttlådor och grejer i deras nya hus...
så det blev lite struligt ! det gick ganska bra på dansen faktiskt :)
efter dansen hämtade Arvids pappa oss(Kalle) . sedan när jag kom hem satte jag mig vid pappa
i soffan och tittade på Charlies änglar ! fast pappa somnade. då var klockan typ 13.20
sedan dess har jag varit inne på datorn tror jag xd men igår så var förresten med några kompis från klassen
inne i Täby Centrum ! jag köpte 3 finfina grejer :D det var jätte mysigt, det var första gången jag var där med dom.
fast det var inte första gången för mig att vara inne i täby ;)
mamma och pappa har åkt till mammas kusin, och innan dom åkte så fick jag en Puma tröja !
en av hennes jobbar kompisar rensade ur deras garderob och då fick jag en tröja av henne :)
men nu så ska jag gå och äta en banan... här kommer lite bilder !
ha det bääääääääääääst ! PUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSS



knallgrönt nagellack - Åhlen´s  50kr

Deodorant - Åhlen´s 35kr

Blå t-shirt - Stadium 40kr



tröjan jag fick av mammas jobbar kompis :D
(den är ganska kort)

                                                   



                              EXTRA BILDER, BJUDER PÅ DOM ! ;D












Kommentarer
Postat av: Amy

Fiin Puma tröja ! ;) jaa, vi hade ju bäst igår !<33

Postat av: Frida [om mode och foto]

haha, lägger upp svaret ikväll;)<3

2009-04-18 @ 19:59:33
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback