take a chance.

helloooo !
idag, så har det inte varit en så bra dag. vi skulle plocka skräp runt i området vid våran skola.
man gick med sina fadder grupper med stora svarta sopsäckar och samlade. usch !
sen hade vi idrott, inte riktigt så kul som jag hade tänkt mig. det var typ ingen idrott.
vi har typ inte haft någon "riktig" idrott på länge. vi har väl gjort ngt, fast inte rört på oss typ.
yaya, sen när skolan var slut fick jag och Amy glass :D det var för att jag och Amy hade samlat ihop massa
plastmuggar i en sopsäck. om vi gjorde det så skulle vi få en glass var av min lärare luis :)
sedan gick jag och Amy till färjan. jag gick bara med shorts, alltså frös jag ganska mycket !
så jag bestämde mig att jag skulle byta om till mjukisbyxor för det hade jag med mig i väskan i fall att det skulle
bli kallt. så jag tog ur mina mjukisbyxoe ur väskan och ställde mig bakom en bil och bytte om !
hahahah, jag ville verkligen inte göra det :s men jag ville verkligen inte frysa heller. att frysa är jätte jobbigt .
sen när vi började gå igen kom Thomas bakom mig med cykel och skrämde mig ! gud vad jag blev rädd !
och sen kom Arvid oxå. efter det har jag varit hos ebba och Arvid. fast jag har varit med Ebba. vi har haft det kul :)
eftersom det är valborg idag ska gäster komma hit till oss. vi brukar alltid fira hemma hos oss.
men nu ska jag ladda över lite bilder...
KLAR ! tog typ 5 min. här kommer dagens bilder.
ha det bäääääääst ! PUUUUUUUUUSSSSSSSSS


Faddergruppens handskar när vi plockade skrääp !


Amys glass och min glass :D


Amy med sin glasspinne xd


Amy Wammy.


Arvid och Thomas.

Kommentarer
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S

sv:

nej jag vet, dom hade tydligen prao så då hade dom glömt att säga till :-P

Japp, vi tyckte också att det var en mysig dag :-)

Postat av: Alice

Gud vad gott med glass ;) Har käkat ganska många nu i april...



Har skaffat blogg... IGEN! Haha =D

2009-05-01 @ 14:11:02
URL: http://alaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback