Vår-låt !


Sommar/vår-låt ! fyfan vad den här låten är bra asså.


heh, jag tror jag har fått tillbax suget att blogga nu ;D
vad jag har gjort hittills på dagen är, jag har duschat, spelat guitar hero, läst ut min bok brännhett.
ja, typ det ! xd juste, igår så fick jag ett påskägg av mammas kompis Lena ! det är guldigt :)
där i låg det godaste godisarna jag har ätit  ! dom var jätte goda. jag fick påskägget igår för att Lena skulle åka idag
och det var ju skärtorsdag igår, då skulle man ju gå påskkäring . och då får man ju godis ! fast jag gick inte påskkäring.
hon kanske tänkte att det skulle bli komstigt om hon gav mig idag eftersom det är långfredag idag ;D
aja... nu så lyssnar jag på Paradise City med Guns n Roses ! den är jätte bra :)
nu så ska jag lyssna på några mer Guns n Roses låtar, lite bilder på vad jag har gjort när jag inte har bloggat och idag ;D ha det bäääääääst ! PUUUUUUUUSSSSSSSSSSSS


                                                        IDAG

mitt påskägg :)


Dagens outfit ;
Mjukisbyxor- Puma
Blå T-shirt- H&M


Jag med guitarhero gitarr .


                                           DAGARNA DÅ JAG INTE HAR BLOGGAT

Philip,Anton och arvid på klotterberget på Rindö.


Klotterberget


Ebba sötnos på färjan till Rindö


Kompisarna på rasten xd


Da girls på rasten ! ;D




Kläder från stan när jag var där med mamma.

1. T-shirt från H&M för 70 kr.
2. skor från Stadium för 199 kr
3.skinn jacka från H&M för 500 kr





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback