Zipp

helluuuu !
har inte skrivit på ett tag. så ska berätta vad jag har gjort under dagarna jag inte har skrivit !
i Söndags var jag hos Ebba min låtsassyster, som sagt.
i måndags slog jag  mitt egna rekord !  det var potatisbullar till lunch. och då tävlade jag,Felix och Thomas
i att äta mest potatisbullar ! felix åt 11, sen hade han ont i magen så han drog sig ur.
Fast jag och Thomas satt kvar och åt tills våran rast var slut . hahahah
jag åt 12 och Thomas 14 och enhalv. uschusch, vi höll på att spy ! sen när vi skulle gå från lunchen kunde vi
knappt stå upp för att vi hade så ont i våra magar. jag ska inte äta potatis bullar på 2 veckor.
vi blev verkligen mätta . och igår så var jag kvar på storstugan till 16.50. sen så tog jag 17.00 färjan
och när jag väl var hemma ville jag bara ligga och slappa, fast jag var tvungan att plugga :/ boooooring !
och idag så har jag haft det skit kul på rasten och klämt mig i en dörr. det var verkligen inte kul att klämma sig.
det gör skit ont ! jag fick ligga på mattan med kuddar,filt,is på fingert och så hade jag så ont att jag fick ta en Ipren.
nej det var inte kul. Sen efter skolan gick jag till storstugan (fritidset jag går på) och var inte där speciellt länge.
och juste ! vi håller ju på att sälja majblommor nu, och idag fick jag faktiskt en såld till Katarina/Catharina som är "fritidsfröken" på storstugan. annars har jag faktiskt fått ganska många majblommor sålda idag faktiskt ! :D
imorse hade jag förresten utvecklingssamtal med min pappa och min lärare Pernilla. gick hyfsat bra faktiskt.
men åter till storstugan... jag spelade en nudd med Anell på storstugan, han är oxå en "fritidsfröken".
hahaha, inte fröken men aja. mitt i spelandet ringde min storasyster och sa att hon skulle med färjan som gick 16.00.
så då sprang jag ner och mötte henne vid färjan :) och nu är jag äntligen hemma.
det här blev ett ganska låångt inlägg , men aja. du som har läst hela det här inlägget. tack så mycket för att du orkar :D xd
här kommer bilder från söndag måndag tisdag.
ha det bääääääst ! PUUUUUUUUSSSSSSSSSS

Ebbas tårta på Söndagen.

Ebbas systemkamera på Söndagen. (AVUNDSJUK)

Millies pool och Studsmatta  (vi var hemma hos Millie lite för att ta kort hemma hos henne med Ebbas kamera)



Thomas ligger på gräset och har ooooont i magen av alla potatisbullar på Måndagen !



Mina fötter när jag gungar hööögt på rasten på Tisdagen .

bild on meeeej på Tisdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback