1 dag kvar...

till min fööööööödelsedag ! :)
ME IS LÄNGTIIING ! Såå, vi får väl se vad jag får i födelsedags present ;P<3
just nu så längtar jag till min födelsedag och sitter åh smsar med min kusiin för fullt :)
Vi smsar gratis vettu ;P Idag så var det tänkt att jag skulle köpa present till min kusin,(hon son jagh smsar med)
men så blev det inte. för det finns ingenting att köpa här i småland.( jag är nämligen hos min mormor,vi tog tåg hit igår). lixom, en parfym för 50 kr. och parfymerna var dom äckligaste jag har luktat på . USCH. Kläderna var ju ganska fina. men det var inget som var min kusin agnes smak på kläder. Så jag köpte inget. ska sticka till stan och köpa ngt fiint istället !
Hhahahahahah :D imorgon så blir det maräng-svich till efterrätt ! (har ingen aning hur det stavas) Grädden ska vara guuuuul . Ikväll till middag så blir det nämligen tacos . Jag fick önska middag sa mormor .Men nu ska jag gå och leka med mormors katter :D haha, dom älskar att leka med en lång grön godis som jag inte tyckte om. det var av gelé.
En jätte lång. så jag kom på att jag kunde leka med katterna med den där ! hahahah.Dom älskar den :P
Så nu ska jag göra det, vi får väl se om dom är på humör. Ha det bäst ! glöm inte att jag fyller år imorgon :D
PUUUUUUUUUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback