chillar med kusinerna...

idag så har jag varit med kusinerna och ridit !
Gick faktiskt gryyyymt bra för mig idag, om man jämnför med i måndags och igår.
Men jaja. För Alice gick det jätte bra med Russpiggen, för Agnes så gick det lite halvt bra. hennes häst Atom blev fett cp idag.
han typ snubblade på sina frambenen och Agnes ramlade av ! men som tur så gick vi i skritt, och det blev en mjuk landning.
hahha, Agnes bara började as garva...för mig gick det suuuuper :) mohahahha.
Men nu så ligger jag och lyssnar på mina kusiner när dom ligger och pratar om Alice gamla ex som typ vara suuuper äcklig  och nös över allas mat och typ dregglade snor över hela golvet xD han var tydligen hemma hos dom.
hahahaha, det är skit kul att lyssna på dom när dom ligger och pratar. hahahahah.
bara att agnes bärbara dator svider emot mitt ben och Agnes låter mig inte att ha hennes dator i knät x)
hahahahah. Men nu ska jag ligga och chilla med dom. hahahahahha.
ha det bäst ;D PUUUUUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta hanna (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback