Ellos

Hejj.
Idag har det verrrrkligen varit isit. Vi hade bandymatch på rasten emot Fredrik och Luis...mina fritidslärare.
Dom troode att dom skulle ta oss men det gjorde dom inte ! Vi vann med 2-1 :)
SÅ DOM SKA BJUDA OSS PÅ 2 KILO KAKOR ! hahahah. fyffan vad vi ägde dom ;D
Men asså eftersom det var så jävvla isit så halkade fredrik och Luis typ varje gång dom hade värsta chansen att sätta mål.
muhahah. Men jag har tittat runt lite på www.ellos.se , dom har riktigt fina kläder ! Kolla :)




Vist är dom fina ! :) jag vill ha allihopa...men nu ska jag gå och lägga mig.
Sov gott . PUUUUUUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Alice.

Japp dem e skitfina!

Kramkram..

Postat av: emmie

sv: ja är sjuk, med feber. =( haha



kramar!// www.thelipgloss.blogg.se

2009-02-11 @ 13:22:12
URL: http://thelipgloss.blogg.se/
Postat av: Sporrongkiss,du vet vem ja e

Byxorna högst upp va as snygga<3

2009-07-26 @ 18:56:05
URL: http://hannabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback