födelsedaaaaaaaaaaaag !

JIPPIE :D
hahahha, idag så är det min födelsedag ! M.O.H.A.H.A.HA.HA.HAHA.
Dom kom upp för trappan och sjöng för mig kl 07.40, sen så gav dom mig presenterna och min frukost :)
Vi skype:ade med min syster och min pappa, av dom så fick jag ...EN SKINN JACKA ! YÄÄÄH!
och så fick jag...GUITAR HERO ! YÄÄÄÄÄÄÄÄÄH ! Jag är så jävla nöjd :) när nelly visade skinn jackan så blev jag as glad och sprutade ner med benen i sängen så att mitt te nästan ramlade. hahaahha, JAG ÄR GLAD. Sen så öppnade jag presenterna jag fick från mamma mormor och kent. (min mormor och morfar är skilda) jag fick lixom 600 kr av Kent !
MOHAHAHAHHA :D Och så fick jag 300 av min farmor och farfar ! hhhahahaha. 900 KR ! Dom hade skickat med posten :)
Jag fick smink remover och ansiktsvatten av mamma :) Och så fick jag mjukisbyxor som är blåa , och ett par skit snygga skor !
Av mormor så fick jag en jätte söt ängel, den sitter lixom på en sorts lampa. Ängeln är inuti glas, lite kristall.
Så när man slår på lampan så lyser lampan igenom ängeln. Den är jätte sööt ! LAHLAHAALALA ! :D
vi får väl se vad jag får av mina kusiner när dom kommer hit ;D Dom kommer hit kl 17.30.
Nu så får ni se hur mjukisbyxorna och skorna ser ut :)

Skorna som jag fick från H&M :)


Mjukisbyxorna som jag fick från H&M :)


Mohahaha, en liten extra bild ;D

Nu så ska jag gå upp och ge min mamma hennes dator. Glöm inte att gå in igen !
Kommer att skriva vad jag får av kusinerna senare :)
ha det bäst ! För det kommer jag att ha .
PUUUUUUUUUSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Alice

GRATTIS!!!

Schnygga skor, sana skulle man ju vilja ha till varen, fast det blir nog Converse. Dem gamla godingarna!

Puss och kram pa din fodelsedag!

Postat av: lina

fett snygga bilder

2009-02-24 @ 10:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback