Herrejävlar :/

Jahapp, nu blir det ingen skidresa med kompisarna i klassen och skolan för att jag har den här helvettes
febern. Jag hatar allt med att vara sjuk... och så har jag inga halstabletter heller.
jag är en sånhär person som måste röra på sig och prata med ngn hela tiden. men det går inte för att då får man ont i huvudet och halsen blir rostig. jaha, jag tänkte iaf bjuda på 2 bildeer xD inte så super snygga mn vad vore en blogg utan bilder!?

tog på mig storasysterns fjällröv.


Fick en OKEJ tidning av min maammmaaa, man fick ett svart armband till.
(vet inte vrf jag tog kort på det här, kände bara för det xD)


men nu ska jag gå  och titta på TV !
Ha det bäst, PUUUUSSSS

Kommentarer
Postat av: Alice

sv: Och jag diggar diiiig!



Jag kollar ocksa pa TV. Nu kan jag nastan hela schemat for dagen, haha!

Postat av: emmie

heej. hur mår du?



// emmie. www.thelipgloss.blogg.se

2009-02-08 @ 16:11:28
URL: http://thelipgloss.blogg.se/
Postat av: lina

hur mår du nu då??<3

2009-02-24 @ 10:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback