Ice cold

idag så har jag och min kusin Agnes och Alice varit ute, första gången var jag ute med Alice och andra med Agnes.
jag och Alice var typ ute och tog lite luft, gick runt och tog bilder :) jag och Agnes gick ner till isen och tog massa bilder.
Solen låg på så det var chillat. Isen var ganska tjock. så man kunde gå ut lite halv långt.
Vi hackade feeeeeta hålet i isen. det blev blött, men det var trevligt. vi hade kanske tänkt att bada där . vi får väl se.
Hemma på Skarpö så kan man gå ut hur långt som helst typ xD
Just nu så sitter jag lyssnar på den fetaste bästaste musiken. HÅKAN HELLSTRÖM ;D Han är helt seriöst bäst.
han är så jävvla skööööön. Med min kusin Agnes :) Och Alice :) Alice sitter och spelar spel på min mobil, guitar hero...
Men nu blir det av med lite bilder tycker jag.


Hål i isen

Jag and agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback