baramadamadambadaj !

Hejhej, har inte skrivit speciellt mycket !
Idag så har jag haft studiedag ! ;D igår så var jag typ uppe till 12 och tittade på madagaskar 2 med min pappa :)
jag har badat idag med min kompis Arvid. hahahahah, usch. jag och arvid gick till lilla bebisbassängen, eftersom det är så varmt där och för att det var inga där. Så satte vi och njöt tills jag kände ngt under min hand. OCH DET VAR EN ÄCKLIG STOR TÅ NAGEL ! Fyfan, och sen tittade jag ner i vattnet på botten. det är ju jätte grundt där. och så ser jag att det är bajs?!
Fyfan ! jag och Arvid bara kuuutade där ifrån och hoppade ner i den stora bassängen. USCH !
Men såhär såg jag ut idag :)

En hel bild på mig.

- gammal ljus rosa röd och vit adidas.

-för små mjukisbyxor .

That´s it ! Men nu ska jag gå och lägga mig :)<3
Sov gott ! PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fasiken vad ackligt!!!



Var badade ni???

2009-01-28 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback