Täby igår.

Hejhej .
Igår så var jag i Täby C med min Pappa, det var konst-helg . Var inte riktigt som jag och pappa hade tänkt oss.
Men det blev super ändå :) Min pappa är ju så snäll att han köpte en kofta till mig igår med en hög krage !
Kommer att visaas senare, sen så köpte han ett par hörlurar till mig också ! Men dom kunde jag inte ha ...
så min syster fick dom ! helt nya, vi bytte. jag fick hennes hörlurar och hon fick mina. Nellys hörlurar var ändå väldigt nya
som jag fick. Så det lööste sig. Jag själv köpte en helium ballong på kalas kompaniet. Jag köpte en stor stor ballong och frågade om jag kunde få helium i den, och det fick jag ! Ballongen är Metallic Orange. jag och Nelly ska ta lite bilder udag med hennes system kamera med ballongen. hehe. Jaja, nu ska jag iaf ringa runt och se om ngn har lust att vara med mig, och visa er bilder på min nya tröja ;D

Tröjan är från Stadium.
Kostade: 74 kr .halva reapriset ;P
Märke : WARP
Egentligen skulle ha kostat: 250



Bjuder på den ;D

Hörlurarna som jag gav till Nelly :/ :)


Men nu så ska jag som sagt ringa runt till kompisar !
Ha det suuppeeeeerrr. PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: ebba

tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback