Change


favorit låt.
caring is creepy-the shins

hej och hå !


dagen har spenderats på en motorcykel inne i stan med pappa.
vi har haft det syyyyper mysigt.först var vi vid Nacka strand och njöt av den kalla blåsten.
det är riktigt varmt på en motorcykel när det är 27° med moorcykel utrustning och allt.
efter det skulle vi åka till go´h och köpa mat där för att sedan sätta sig i kungsträdgården och äta mat där.
men det var inte öppet, så vi åkte till kungsan utan mat. där badade vi sedan fötterna.
jag säger bara GUD SÅ SKÖÖÖNT. jag ville egentligen hoppa  i vattnet, fast jag kom på att det inte var en speciellt
bra idé. efter det gick vi till Victoria och åt. jag åt köttbullar med nypressad potatismos medans pappa åt ceasar sallad.
mummms. sedan beslutade vi oss för att åka till Gallerian. hade blivit tipsad av min kompis att det fanns super god youghurt glass där. så dit åkte vi. och hon hade rätt fullt ut. det var riktigt gott ! jag åt dock inte upp hela glassen. men yaya.
jag köpte oxå en väska för 80 kr på H&M. blev väldigt nöjd med den :)
sen blev vi jätte trötta och kände för att åka hem till skärgården. så det gjorde vi.
och nu är jag hemma. ska  ta ett kvälls dopp med Ebba lite senare. hon och hennes familj skulle nämligen till
sina grannar som de typ inte känner alls. de håller på att bygga om i sitt hus så de hyr ett hus.
men det ligger inte långt ifrån deras riktiga hus. iaf...

Just nu lyssnar jag på
kär i en ängel-håkan hellström. den är så fin. vet att det är ett helt år dit, men jag funderar
på att sjunga den på sommar avslutningen nästa år. vad tycker ni? förresten, jag kanske ska radera denna blogg och göra en ny, vad tycker ni, och isf, va skulle den heta? nu ska jag lyssna på lite låtar och smsa lite med Ebba.
ha det bääääääääääääst ! PUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSS




Kommentarer
Postat av: Amy

vad sägs om ett annat namn ? xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback