Helloooo Myron Youngblood !


Los angeles

hejhej :)
jag är sjuk, som vanligt...
igår fick jag reda på att Myron my friend tittar in min blogg ! han bor i Los angeles
och jobbar med musiker. han tyckte min blogg var jätte fin och att det var kul att titta på mina bilder ;D
jag har spelat The sims 2 nu på morgonen. mohiahahahiahiahaia, jag har kommit på att det är skit kul xd
ska faktiskt spela lite efter det här inlägget :)
jag har oxå suttit i soffan och hjälpt mamma med färgkartor med hennes garner, eller Erica Laurells garner.
men det är mamma som säljer dom på hennes sida. mammas sida;
klicka här.
men nu så ska jag spela lite The sims ;D see ya later alligator ! xd
ha det bäääääääääääääääääääst ! PUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback