Mamma mia




igår
var det midsommar !
blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men yaya, det blev dans och god mat iaf.
Ebba och jag skulle hoppa över 7 staket och plocka 7 blommor och sedan lägga dom under
våra kuddar och önska vem vi ville gifta oss med :*. sedan hoppade jag över ett taggtråds staket/stängsel.
sen skulle Ebba oxå göra det, men det gick inte så bra ! hon fastnade med sin klänninh och sina tights.
och medans vi gjorde det här spöregnade det ! när hon äntligen kom loss började det hagla och vi får typ panik !
man får inte prata medans man gör det här. man får bara göra tecken och mima. jag "sa" till Ebba att
vi behövde ringa hem så vi kan bli hämtade. Ebba tar fram sin mobil, och då "frågar" jag henne vart min mobil är.
jag hade lixom ingen ficka, men det hade hon så jag fick ha den i hennes ficka.hon letar och letar. men hon hittar den inte !
Ebba säger att det inte funkar att vi inte pratar utan att vi behöver leta efter min mobil. vi springer och letar där vi har varit i haglet. men vi hittar den inte. jag börjar gråta, och när ebba hör mig gråta börjar hon gråta. det var hemskt. vi kramar om varandra . vi springer hem till mig och tar en varm dusch. sedan hittar Ebba telefonen. och den ligger ju ändå där i fickan .
fast i andra fickan ! fyfan. på kvällen gick vi ner till tennisparken för att dansa på dansbanan. det var mysigt. fast riktigt geggigt!
och sedan kommer mina och ebbas föräldrar fram till oss och sägre att vi måste gå hem ! då var kl lixom bara 23.55.
då blev jag och Ebba as sura. det var gårdagen

idag har jag varit med Ebba,Hampus,Arvid och Matilda. vi har varit hos Matilda och Hampus.
Jag Ebba och Matilda har åkt kanot. sedan gick vi upp till deras hus och spelade monopol Junior.
Hampus och Matilda var helt vilda och hade typ damp medans jag och Ebba satt och asgarvade åt dom.
Hahahahahhahah. nu ska vi gå ner till tre kanten och möta Gotthards(ebbas familj). vi ska tillsamans gå till ngn Mamma mia grej där Ebbas bildlärare är en huvudroll. hah, vi får se hur det bli. vi ska träffas vid tre kanten  19.15.
så jag ska nog sätta upp håret nu och gå ner
ha det bäääääääääääääääst ! PUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: clara

vem e hampus och matilda<3

vilket fint inlägg och roligt att läsa puss love you!!:D

2009-06-29 @ 22:22:05
Postat av: hanna

hah, tack så mycket Puff<3

saknar dig något otroligt mycket !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback